Totalul afișărilor de pagină

duminică, 6 martie 2011

A doua conversatie!

Anonim: si chear
Anonim: nu mai vb cu ''Y''
Anonim: ca te faci de ras
Anonim:pune ''i''
Anonim:pare de cocalar
Cocalar: faza cu "yo"
Cocalar:?
Anonim:da
Anonim: sau
Anonim:nup
Anonim:ce plm
Anonim:e greu siplu
Anonim:nu
Anonim:da na daca tie iti place
Cocalar:asa eram obisnuit
Anonim:a.
Cocalar:ERAM
Anonim:poti sa te ei cu bran de o mana
Anonim:parca sunteti frati
Anonim::)))
Anonim:rockeri lu dumnezeu
Cocalar:wai
Cocalar:se vede k nu mai kunoskut deloc
Anonim:dute wai de aici
Anonim:da stii cum e
Anonim:ce face omu face si maimuta
Cocalar:wai
Cocalar:veziti de treaba
Anonim:ma ameninti ?
Cocalar:nu
Anonim:ii faci ca lu iustin
Anonim:i zici lu sorta sa se ee de mine ?
Anonim:da macar te crede cineva ca asculti rock
Anonim:?
Cocalar:cei care ma cunosk
Anonim:astea din familie
Cocalar: se numesk prieteni
Cocalar:ai auzit de asa ceva?
Anonim:parca aveam si eu
Anonim:a da am si eu
Cocalar:bun
Anonim:nai vaz ca si damoc ti-a zis ca nu vrea sa mai umble cu tine
Cocalar:pai el nu e in grupul ala
Anonim:da ovidiu?
Cocalar:niki
Anonim:a bran
Anonim:;0
Cocalar is typing...
Cocalar:mai nimeni p care sa ii stii
Anonim:bine wai hai veziti de prietenii tai
Anonim:ciaules
Cocalar:alut


De data asta imi voi da eu cu parerea:D
1.Anonim:poti sa te ei cu bran de o mana
Anonim:parca sunteti frati
Anonim::)))
Anonim:rockeri lu dumnezeu                         prea tare:))
2.Anonim:ce face omu face si maimuta                 mari rockeri dar nu stiu sa traduca o melodie sau macar sa o inteleaga
3.Anonim:ii faci ca lu iustin
Anonim:i zici lu sorta sa se ee de mine ?                                                           gata,o pun pe sormea sa ma apere,nu se mai ia nimeni de mine pt ca ea stie tehnica fuu-tai
4.Anonim:da macar te crede cineva ca asculti rock                                      lumea crede ca asculti manele
5.Anonim:da macar te crede cineva ca asculti rock
Anonim:?
Cocalar:cei care ma cunosk
Anonim:astea din familie
Cocalar: se numesk prieteni
Cocalar:ai auzit de asa ceva?
Anonim:parca aveam si eu
Anonim:a da am si eu
Cocalar:bun
Anonim:nai vaz ca si damoc ti-a zis ca nu vrea sa mai umble cu tine
Cocalar:pai el nu e in grupul ala
Anonim:da ovidiu?
Cocalar:niki
Anonim:a bran
Anonim:;0
Cocalar is typing...
Cocalar:mai nimeni p care sa ii stii
Anonim:bine wai hai veziti de prietenii tai                                              am ajuns la concluzia ca ai prieteni imaginari

2 comentarii:

  1. saracuuu..... =)))) [ el cu prieteniiii lui imaginarii] :))))))

    RăspundețiȘtergere
  2. :)) Cel mai smecher e sa ai prieteni imaginari... :)) dar e pacat de el... =))

    RăspundețiȘtergere